Polska Fundacja Narodowa na jakiś spot z Melem Gibsonem, kampanię "Polak w Ameryce", o której nic nie wiadomo,

Fundacja Narodowa na jakiś z Melem Gibsonem, kampanię "Polak w Ameryce", o której nic nie wiadomo, choć budżet filmowy (23 mln zł), i kilka pomniejszych rzeczy podobnego typu, wydała w roku 111 mln zł.
Najważniejsza i jedyna instytucja w Polsce, która ma egzekwować przepisy prawa pracy i czuwać nad losem 16,5 mln pracujących, oraz zatrudniająca ździebko więcej osób niż PFR – bo 2,5 tys. – ma budżet wynoszący ok. 340 mln zł, i co roku w okresie jego uchwalania posłowie usiłują jej coś wyrwać na inne sprawy.
W zeszłym roku uszczknięto ponad 10 mln – czyli tyle, ile PFR wydała na zapraszanie do Polski tzw. "znanych ludzi". Np. Jeana Reno.

Źródło
Opublikowano: 2020-01-02 10:41:50