Aborcyjny Dream Team:


SPIDER’S WEB o aborcji 💖🖤 a konkretnie kampaniach reklamowych wielkich amerykańskich korporacji, które zaraz po uchyleniu wyroku roe v. wade postanowily ogłosić, że będę dopłacać pracownicom zapomogi na podróże do innych stanów.
Czy to ma sens? Czy nie jest to przypadkiem ocieplanie swojego wizerunku i tuszowanie faktu, że te same korporacje ładowały pieniądze w kampanie polityków, którzy są odpowiedzialni za zmianę prawa.

Polecamy artykuł @marek szymaniak i @sylwia czubkowska z komentarzami naszej nat.

„Nie jest więc trudno zauważyć, że to, czym się dziś chwali Amazon w stosunku do swoich pracownic, to raczej chwyt wizerunkowy. też to widzi Natalia Broniarczyk, aktywistka z Aborcyjnego Dream Teamu i Aborcji Bez Granic oraz doktorantka ISNS UW zajmująca się badaniem strategii pomocy w aborcjach w krajach, w których aborcja jest trudno dostępna.
– Oferta Amazona jest ciekawa, ale nie nazwałabym jej inaczej niż reklamą, dzięki której firma przedstawiana jest w pozytywnym świetle w największych tytułach prasowych na świecie – mówi Broniarczyk. I dodaje, że wystarczy „nieco podrapać, aby odkryć, co kryje się pod PR-owym pudrem”. – Naprawdę nie trzeba długo grzebać, aby odkryć, że Amazon jest współodpowiedzialny za obecną sytuację, bo w przeszłości wspierał organizacje mające na sztandarach zakaz aborcji. To sytuacja, że ktoś przypala nam dłoń zapalniczką, a za chwilę proponuje nam plasterek na ranę. To bardzo nieetyczne, bo wzmacnia u odbiorców przekonanie, że korporacje jak Amazon są sojusznikami w walce o podstawowe prawa i ochronę zdrowia – dodaje.”

Całość ⬇️
https://spidersweb.pl/plus/2022/07/aborcja-zakaz-usa-facebook-google-sciganie


Źródło
Opublikowano: 2022-07-06 12:03:37