Czytam fragmenty podręcznika do wychowania do życia w rodzinie dla gimnazjum „Wędrując ku dorosłości”. Znajduje się tam

Maja Staśko:

Czytam fragmenty podręcznika do wychowania do życia w rodzinie dla gimnazjum „Wędrując ku dorosłości”. Znajduje się tam na przykład odnośnik do strony pro-life.pl – gdzie można się zwrócić w razie kryzysu. Albo taki fragment:

„Nastolatka w ciąży staje przed decyzją, która zaważy na jej życiu. Dlatego ważne jest, aby rozpatrzyła wszystkie możliwości i wybrała, najczęściej wspólnie z rodzicami, rozwiązanie w jej sytuacji najlepsze. Jakie więc są te możliwości?

Przede wszystkim trzeba sobie uświadomić fakt, że dziecko już jest. Decyzja ma więc dotyczyć tego, jaki będzie dalszy los dziecka i jego rodziców. Przed rokiem 1993 prawo polskie zezwalało na aborcję „ze względów społecznych” i wiele dziewcząt, które zaszły w ciążę, wybierało to rozwiązanie. Na ogół nie zdawały sobie sprawy z tego, że aborcja to odebranie życia dziecku; nie wiedziały też nic o możliwych konsekwencjach medycznych i psychologicznych takiej decyzji.

Dzisiaj dziewczęta i chłopcy uczą się w szkole o tym, jak wygląda rozwój dziecka w łonie matki i czym jest aborcja.
Pozostają więc trzy możliwości: zawarcie małżeństwa z ojcem dziecka, decyzja o samotnym macierzyństwie lub oddanie dziecka do adopcji”.

Jak widzicie, obecne podręczniki do WDŻ wcale nie są zideologizowane. Ani trochę, czyste fakty.

Aborcyjny Dream Team
Sexedpl
Anja Rubik

Źródło
Opublikowano: 2019-10-28 12:06:24